close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שימושים חדשים לקפסולות קפה

מערכת שורשכז אב, תשעו31/08/2016

אם תמיד עניין אתכם מה עוד אפשר לעשות עם קפסולות קפה, אתם מוזמנים לקחת השראה מהרעיונות הבאים

תגיות:
צילום: יח"צ האתר

מכונת קפה עם קפסולות היא כבר הסטנדרט בכל משרד שמכבד את עצמו, ורבים מחזיקים גם בבית מכונת קפה כזו: הנוחות של השימוש בה, האופן בו ניתן להכין קפה איכותי תוך דקות, והטעמים המגוונים של הקפסולות הופכים את העניין לממכר. אבל יצא לכם לחשוב פעם אלו עוד שימושים יכולים להיות לקפסולות? קפסולות קפה יכולות לשמש לא רק להכנת קפה אלא גם להכנת משקאות אחרים או מאכלים שונים, ואת הקפסולות המשומשות ניתן למחזר ולהשתמש במגוון דרכים – גם בקפסולות עצמן וגם בשאריות הקפה שיש בהן.

אם תמיד עניין אתכם מה עוד אפשר לעשות עם קפסולות קפה, אתם מוזמנים לקחת השראה מהרעיונות הבאים:

1. קינוחים עם קפה

אם אתם בקרייב למשהו מתוק שייתן לכם גם בוסט אנרגיה - חוץ מכוס קפוצ'ינו טובה, קינוחים המכילים קפה יכולים להיות הפתרון המושלם בשבילכם. חפשו בגוגל את המונחים "קינוחים עם קפה", "עוגת קפה", "עוגיות בטעם קפה" ותמצאו במהרה רעיונות רבים כמו בראוניז קפה, עוגת קפה בחושה, טראפלס שוקולד וקפה, טירמיסו (כמובן), לחם בננות בניחוח קפה, גרנולה ביתית בטעם קפה, מאפינס קפה ועוד ועוד.

2. תבשילים עם קפה

קינוחים עם קפה כולנו מכירים, אך מה דעתכם להכניס קפה לרוטב של הפסטה? או לתערובת של ההמבורגר? זה נשמע מוזר אך יש בהחלט מתכונים כאלה, ואם אתם הרפתקנים אולי זה הזמן לנסות אותם! אל תדאגו, הטעם של הקפה לא בהכרח מורגש, הקפה משמש בעיקר להעמקת טעמים. אפשר להוסיף אותו לרטבים, לשלב אותו במרינדות של בשרים וטופו, להכין איתו צ'ילי ומרקים – האפשרויות הן אינסופיות.

3. מיני-עציצים

לא רק שקפסולות קפה דומות לעציצים בצורתן, אלא שבאמת אפשר להשתמש בהן כעציצים קטנים. רוקנו את הקפסולות המשומשות משאריות הקפה, נקבו בתחתיתן חור קטן לניקוז הנוזלים, מלאו אותן באדמה, שתלו זרע והשקו במים. את הקפסולות ניתן להניח במגש וכעבור זמן קצר תהיה לכם גינה מיניאטורית חמודה וצבעונית במיוחד.

4. מיני-קרטיבים

בימי הקיץ החמים, ניתן למלא קפסולות ריקות במיץ המועדף עליכם, בשוקו או בקפה, לנעוץ בהן מקל קרטיב ולהכניס למקפיא. תוך זמן קצר יהיו לכם קרטיבים קטנטנים וטעימים – המרענן האולטימטיבי לשעת צהריים או דרך מצוינת להתעורר בבוקר.

5. קפה כמנטרל ריחות

לא רק בקפסולות המשומשות עצמן אפשר להשתמש, אלא גם בשאריות הקפה שנשאר בתוכן. לקפה יש תכונה חשובה: הוא מצוין לנטרול ריחות. אם יש במקרר שלכם ריח רע בגלל צנצנת שנשברה או מאכל שנשכח בו והעלה עובש, הוציאו את שאריות הקפה מתוך קפסולות משומשות, שימו אותן בקערית במקרר והריח הרע ייעלם תוך זמן קצר. פתרון זה יעיל גם למקרים בהם הידיים שלכם לא מריחות טוב, למשל אחרי חיתוך בצל או שום: הניחו קצת קפה מקפסולה משומשת בין הידיים, ושפשפו אותן היטב תוך שטיפה במים. הריח ינוטרל באופן מיידי.

הוסף תגובה
צילום: יח"צ האתר
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה